CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

Els conductors d’Autobusos fan responsable de la pujada dels preus del transport públic al desmesurat nombre des directius i els sous d’aquests

Dijous, 13 desembre, 2007

Els treballadors/es fan una crida a la gent de Barcelona i rodalies a fer una vaga d’usuaris/es coincidint amb la vaga d’Autobusos

Un any més, els
preus del transport públic pugen en completa
desproporció al sou dels
treballadors i treballadores de Barcelona i rodalies. Aquesta
situació és
encara més agravant si es compara els preus del transport
públic de Barcelona
amb el d’altres ciutats de l’estat. A
més, aquests preus abusius xoquen
frontalment amb el discurs oficial e hipòcrita de
l’Ajuntament de Barcelona
d’utilitzar el transport públic.

Els
conductors/es d’autobusos
de TMB portem anys denunciant públicament el desmesurat
nombre de directius que
té aquesta empresa pública. L’any 2005,
Autobusos de TMB tenia un 6% de la
plantilla com a equip directiu. Això volia dir 1 directiu
per cada 15
treballadors.

Apart
dels seus sous, els conductors/es de TMB també hem denunciat
públicament les multimillonàries pensions
d’aquest directius quan es jubilen:

Francisco
Bellver,
nº d’empleat 10.679
d’Autobusos i 4.178 de
metro,
fins que es va jubilar va ser Director
de finances de TMB
. Només a Autobusos de TMB el
seu sou era de 82.985€
anuals (13.807.542 Ptes.), això sense comptar el seu sou a
Metro de TMB. El
capital que ha cobrat o pot cobrar del Pla de pensions de TB puja
a 522.142€.

Josep Mª Satorres,
d’empleat 10.795 d’Autobusos
i 5.118 de metro, ha
ocupat el lloc de Director de la
xarxa d’Autobusos
fins
a jubilar-se.
El seu sou era de
74.293€
(12.361.390 Ptes) al que naturalment hi
ha que sumar el que tenia
del metro. Ha cobrat o pot cobrar del pla de pensions de TB la
suma de 386.997€.

Per
tots aquests motius,
el col·lectiu de conductors d’autobusos de TMB fa
una crida a tota la gent de
Barcelona i rodalies a fer una vaga d’usuaris, com les que es
van realitzar als
anys 50 per la pujada de tarifes del tramvia, coincidint amb la vages
d’autobusos convocades pels dies 21, 22, 23 i 24 de desembre
i 2, 3 i 4 de
gener.<


El conductors d’Autobusos fan
responsable de la pujada dels preus del transport
públic al desmesurat
nombre des directius i els sous d’aquests

Els treballadors/es fan una crida a la
gent de
Barcelona i rodalies a fer una vaga d’usuaris/es
coincidint amb la vaga d’Autobusos

Un any més, els
preus del transport públic pugen en completa
desproporció al sou dels
treballadors i treballadores de Barcelona i rodalies. Aquesta
situació és
encara més agravant si es compara els preus del transport
públic de Barcelona
amb el d’altres ciutats de l’estat. A
més, aquests preus abusius xoquen
frontalment amb el discurs oficial e hipòcrita de
l’Ajuntament de Barcelona
d’utilitzar el transport públic.

Els
conductors/es d’autobusos
de TMB portem anys denunciant públicament el desmesurat
nombre de directius que
té aquesta empresa pública. L’any 2005,
Autobusos de TMB tenia un 6% de la
plantilla com a equip directiu. Això volia dir 1 directiu
per cada 15
treballadors.

Apart
dels seus sous, els conductors/es de TMB també hem denunciat
públicament les multimillonàries pensions
d’aquest directius quan es jubilen:

Francisco
Bellver,
nº d’empleat 10.679
d’Autobusos i 4.178 de metro,
fins que es va jubilar va ser Director
de finances de TMB
. Només a Autobusos de TMB el
seu sou era de 82.985€
anuals (13.807.542 Ptes.), això sense comptar el seu sou a
Metro de TMB. El
capital que ha cobrat o pot cobrar del Pla de pensions de TB puja
a 522.142€.

Josep Mª Satorres,
d’empleat 10.795 d’Autobusos
i 5.118 de metro, ha
ocupat el lloc de Director de la
xarxa d’Autobusos
fins
a jubilar-se.
El seu sou era de
74.293€
(12.361.390 Ptes) al que naturalment hi
ha que sumar el que tenia
del metro. Ha cobrat o pot cobrar del pla de pensions de TB la
suma de 386.997€.

Per
tots aquests motius,
el col·lectiu de conductors d’autobusos de TMB fa
una crida a tota la gent de
Barcelona i rodalies a fer una vaga d’usuaris, com les que es
van realitzar als
anys 50 per la pujada de tarifes del tramvia, coincidint amb la vages
d’autobusos convocades pels dies 21, 22, 23 i 24 de desembre
i 2, 3 i 4 de
gener.