CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

CGT Telemàrqueting: Per un Conveni just, la lluita continua. Vaga de 24 hores l’11 de novembre

Dijous, 28 octubre, 2010

jpg_huelga_11.jpg

Des de CGT, en primer lloc volem agrair a tots/es els companys/es que han secundat les aturades del passat dia 21 d'octubre, fent seva la lluita, més que justificada, que des de CGT estem duent per la defensa dels treballadors/es i per una justa negociació del Conveni de Contact Center.

Ressenyar també que companys d'altres seccions sindicals, tant de CIG, STC, UGT, CCOO… en diferents empreses del sector, no només van secundar les aturades sinó que a més van fer el possible perquè fossin un èxit de participació.

Aquesta convocatòria d'aturades i de vaga han estat un pas més en les mobilitzacions que van començar el passat dia 29 de setembre amb la Vaga General, i que veuen la seva continuïtat en el temps ja que s'està produint una doble agressió contra els treballadors/es amb la Reforma Laboral i amb la paralització de les negociacions del Conveni de Contact Center.

L'objecte de la convocatòria de CGT no és altre que la falta d'avanços en aquests deu mesos de negociació, no hem d'oblidar que des del 22 de gener fins a la data no s'ha arribat a cap acord en aquelles matèries de vital importància com són la contractació, el salari, salut laboral,…

Per això i no contra cap organització sindical, sinó contra aquesta patronal cobejosa i avara que només vol retallar drets i augmentar els seus beneficis, CGT convoca i convocarà les mobilitzacions de treballadors/es necessàries perquè la negociació del Conveni avanç i que aquests avanços siguin en sentit positiu per als drets de tots i totes.

PER UN CONVENI DIGNE, LA LLUITA CONTÍNUA

VAGA DE 24 HORES EL PRÒXIM 11 DE NOVEMBRE DE 2010.

UN CONVENI DIGNE ENS CONVÉ !!

Coordinadora de Telemàrqueting de la CGT

www.cgt-telemarketing.es