Comunicat de CGT davant la desatenció del servei de suport i atenció al passatger de l’Aeroport de Reus
Comunicat de CGT davant la desatenció del servei de suport i atenció al passatger de l'Aeroport de Reus La Secció Sindical de CGT-AENA Aeroport de Reus denunciem públicament que la Direcció de RRHH de l'Aeroport de Reus va deixar descobert el servei de Suport i Atenció al Passatger durant tres dies de la setmana passada. El personal de l'esmentat col·lectiu s'ocupa, entre altres funcions, de proporcionar informació i fulles de reclamacions als passatgers i usuaris, i exerceixen un paper important en una possible evacuació de la terminal davant una emergència de qualsevol tipus. Així mateix, són els únics amb la formació necessària per a la utilització dels desfibril·ladors automàtics presents en la terminal. CGT denuncia que el col·lectiu AAPUC no és l'únic afectat per aquesta forma de procedir d'AENA i que són diversos els col·lectius que sofreixen les retallades de personal, posant en risc la seguretat de l'aeroport, la qual cosa és difícil de comprendre tenint en compte el fort augment de passatgers produït l'any 2016 i la previsió de que torni a créixer l'any 2017. Reus, 16 de gener de 2017 Secció Sindical CGT AENA Aeroport de Reus
Etiquetes
Dins la mateixa secció
- Manifest 25N 2020
- La Federació d’Ensenyament fa una crida a difondre i a participar activament en la campanya de suport a “Som 27 i més”
- Les treballadores de la Residència Verge de Ribera indignades per les condicions laborals que les imposa l’Ajuntament de la Pobla de Segur.
- La filial d’AXA Interpartner presenta un ERO que lidera la substitució de llocs de treball per màquines, apps i bots a Espanya
- L’autodeterminació com a autogestió
- Per la reconstrucció del forn i la continuïtat de l’ocupació al Baix Penedès