Concentració reivindicativa el 9 de març a l’Estació de Tarragona, organitzada per la Plataforma per a la Defensa d’un Ferrocarril Públic i de Qualitat
CONCENTRACIÓ REIVINDICATIVA A L’ESTACIÓ DE TARRAGONA, DIVENDRES 9 DE MARÇ, 18 h. TARIFES: moderació en els increments del preu del bitllet davant la pujada abusiva - Pujades al gener del 8 % de mitjana. Anar i tornar de TGN a BCN: 18% més. - Restabliment dels descomptes ara eliminats: el del bitllet d’anada/tornada a rodalies, el del 40% per a nens entre 4 i 14 anys i el de grups. - Abonaments adequats a les necessitats reals dels usuaris. - Bitllet combinat amb autobús per afavorir la intermodalitat del transport. COMBOIS: modernització de la flota, ja que actualment es dona servei amb material obsolet - Exigim la incorporació immediata, per guanyar fiabilitat, de les S-449, que haurien d’haver arribat el 2010, i que ara anuncien que encara trigaran dos anys més. - Seients suficients per als viatgers en tots els trens i adecuació per persones amb mobilitat reduïda i per al transport de bicicletes. ESTACIONS: dignificació i adequació, davant la manca d’equipaments - Compromís per iniciar i finalitzar les obres pendents: Tarragona: pendent la segona fase. - Els viatgers han de baixar i pujar escales obligatòriament per accedir a les andanes centrals, o exposar-se a creuar les vies amb equipatge voluminós o cotxets amb el perill que això suposa. Vila-seca: paralitzades fa gairebé un any, amb els mateixos riscos. Torredembarra: provisionalitat des de fa 20 anys; cal fer el recreixement d’andanes. - Implantació d’un servei eficient de megafonia informativa a totes les estacions. El transport públic ferroviari necessita, en l’actual conjuntura, presentar una oferta de qualitat per tornar a contribuir al desenvolupament econòmic. Com a resultat de la crisi, la població que diàriament ens desplacem per raons de treball i/o estudis veiem ara com una alternativa possible, i alhora inevitable, la utilització del transport públic. Més que mai des de totes les administracions calen esforços per aconseguir la fidelització d’aquests usuaris que van deixar d’agafar el tren a causa de la inadequació d’horaris, freqüències no adaptades a les necessitats reals, massificació als combois, estat ruinós de moltes estacions i en definitiva, una sèrie de mancances que no es pot permetre un servei públic. Des de la pdf.camp treballem per tal de canalitzar totes aquestes demandes com a reivindicacions pròpies davant els responsables de la gestió, per tal que es faci sentir la veu dels usuaris que han assistit impàvids a la inversió dels diners públics en obres faraòniques sense cap justificació, i veuen com hores d’ara es desatenen les seves prioritats i troben com a contrapartida l’increment desmesurat del preu dels bitllets i l’ajornament sense terminis raonables en la renovació del material i en l’execució de les obres pendents. MOBILITZEM-NOS PER EXIGIR UNA DISTRIBUCIÓ EQUILIBRADA DELS RECURSOS NECESSARIS PER A LA PRESTACIÓ D’UN BON SERVEI DE TRANSPORT PÚBLIC FERROVIARI. pdf.camp - Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat http://pdfcamp.orgAttached documents
Etiquetes
Dins la mateixa secció
- Manifest 25N 2020
- La Federació d’Ensenyament fa una crida a difondre i a participar activament en la campanya de suport a “Som 27 i més”
- Les treballadores de la Residència Verge de Ribera indignades per les condicions laborals que les imposa l’Ajuntament de la Pobla de Segur.
- Per la reconstrucció del forn i la continuïtat de l’ocupació al Baix Penedès
- Manifest COVID-19 Escena Intermitent
- ONCE acomiada totes les seves mediadores de sordceguesa per a defensar “la viabilitat econòmica” de la seva Fundació