CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

El 26 d’abril s’ha fet la segona jornada de vagues parcials a TV3 contra la petició de presó per a un treballador

Dimarts, 26 abril, 2016
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

Segona jornada de vagues parcials a TV3 contra l’acusació a un treballador de la casa

Els empleats reclamen massivament la retirada de la petició que podria dur l'empleat de l'emissora de TV fins a 7 anys a la presó

Nova jornada de mobilitzacions dels treballadors de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) per reclamar la retirada de l’acusació contra l’empleat de TV3 al qui demanen 7 anys de presó.

La segona jornada de protestes ha tingut, segons el comitè d’empresa de TVC un seguiment majoritari a la franja del migdia. En aquests temps s’ha emès la mateixa producció enllaunada per tots els canals de les emissores públiques.

Els treballadors van començar a les 14 hores la vaga a les instal·lacions de Sant Joan Despí i a les delegacions territorials. Al mateix temps la vaga també s’ha seguit al centre de producció IMAGINA, a Esplugues on s’ha aturat la gravació de la sèrie “La Riera”.

La darrera tongada de la vaga va afectar la transmissió televisiva de la transmissió del partit de la Champions Leage de futbol, entre les 20 i les 21 hores.

Segons els representants sindicals, A l’inici de la vaga, treballadors i Comitè d’empresa han fet una Assemblea en la qual s’ha assenyalat al Consell de Govern de la Corporació com a responsable del conflicte: “Ens trobem davant la mateixa direcció inflexible dels últims anys. És responsabilitat dels Consellers mantenir o desistir de la demanda de 7 anys de presó contra el company suposadament relacionat amb la filtració de dades de 2012”, expliquen des del comitè de TVC.

Recordar que els treballadors dels mitjans públics han decidit tirar endavant les protestes en reclamació de la retirada de l’acusació contra el treballador a qui s’acusa d’haver filtrat el 2012 les dades del conjunt de treballadors de TVC junt amb els càlculs, atribuïts a l’empresa, del que costaria aplicar-los un ERO.

El comitè sempre ha manifestat que la filtració va sortir del correu electrònic de l’anterior president de la Corporació, Brauli Duart, que va presentar immediatament una denúncia.

El fet és que després d’aparèixer les dades efectivament es va presentar un ERO que va afectar més de 300 treballadors de TV3, que van haver de plegar després d’un procés dolorós.

* Notícia publicada al Diari del Treball
http://diaritreball.cat/segona-jornada-de-vagues-parcials-a-tv3-contra-lacusacio-a-un-treballador-de-la-casa/

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print
  • Etiquetes

  • Dins la mateixa secció