CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

Funcionament de l’Acció Social dins la CGT

Dilluns, 1 gener, 2007
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

La CGT s’ha de dotar d’una secretaria àgil, una secretaria amb un nom que actuï com a coordinadora i un grup de treball al darrera. El conjunt de persones que formin la secretaria d’acció social s’han de constituir en el nexe que uneixi totes les federacions per una major coordinació i en l’impuls d’algunes campanyes d’abast nacional que siguin assumides per cada federació i ens donin una imatge més homogènia, clara i contundent.

La Secretaria d’Acció Social, tal i com es pertinent en una Secretaria Col•legiada, hauria de ser la portaveu i la coordinadora o dinamitzadora del grup de treball, l’acció social s’hauria de decidir entre tot el grup de treball i les diferents secretaries d’acció social de les federacions o sindicats de la CGT de Catalunya.

Entenem que, continuant amb la idea de l’anterior secretari d’acció social, s’han de realitzar reunions de coordinació periòdiques i s’han d’establir canals per saber cadascú que estem fent en les respectives localitats.

Cal repensar el nostre sindicat i sobre tot el tipus d’estructura sobre el que s’organitza si volem que continuï com una eina àgil i útil per a la transformació social, això passa inexorablement per tirar endavant els acords de l’organització sense censura, per tornar a donar a l’acció social el pes que li pertoca i per teixir, fomentar i enfortir els llaços que ens uneixen amb aquells que creuen i lluiten per una societat millor.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print
  • Etiquetes

  • Dins la mateixa secció