CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

L’Ajuntament del Prat denuncia en una moció el mal servei de Correus

Divendres, 9 març, 2007
Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en email
Compartició en telegram
Compartició en whatsapp
Compartició en print

L'Ajuntament del Prat de Llobregat ha aprovat per unanimitat una moció que recull «el malestar de la ciutadania per la pèssima qualitat» del servei de Correus. La moció, que van presentar els grups municipals del PP i CiU i que es va aprovar amb el suport de l'equip de govern (ICV i el PSC), subratlla la necessitat que els veïns rebin un servei de Correus eficient.

El Punt - 9/03/2007

EFE A.B.. El Prat


El text qualifica el servei postal d'«impropi d'una societat moderna», que perjudica tant la vida dels veïns com l'activitat econòmica de la ciutat. «Els ciutadans del Prat tenen dret a rebre un servei de correu públic, puntual i eficaç», afegeix la moció. El text aprovat per l'Ajuntament recorda que l'empresa de Correus depèn del Ministeri de Foment, i en aquest sentit estableix traslladar les queixes al govern estatal.

Aquesta moció del Prat coincideix amb la denúncia que va fer aquesta setmana el sindicat CGT davant del Síndic de Greuges i del Ministeri de Foment, criticant que 17 municipis de la demarcació de Barcelona no reben repartiment diari de correu. Entre els casos que denunciava CGT hi havia Sant Vicenç dels Horts, també al Baix Llobregat, on el sindicat feia públic que les cartes i paquets es reparteixen cada quatre o cinc dies. CGT també ha denunciat dèficits en el servei a Abrera, Olesa de Montserrat, Bigues i Riells, l'Ametlla del Vallès, Gelida i l'Hospitalet, entre altres llocs.

<\/span>
Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en email
Compartició en telegram
Compartició en whatsapp
Compartició en print
  • Etiquetes

  • Dins la mateixa secció