CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

Seguiment massiu en les aturades del personal de venda, informació i atenció al client d’ADIF

Dimarts, 13 novembre, 2007
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

Divendres passat va tenir lloc la tercera setmana de mobilitzacions en estacions de ferrocarril convocades pel SFF-CGT i la quarta de mobilitzacions. La nefasta gestió de personal portada a terme per ADIF, a través de la seva Direcció executiva d'Estacions, responsable de la prestació del servei de venda, informació i atenció al client, s'ha traduït en una permanent mancada de personal per a cobrir amb garanties les necessitats i oferir un servei públic de qualitat.

L'incert futur professional, la falta de garantia de les condicions de treball, l'escassesa de personal i la saturació dels llocs de treball són els fonaments sobre els quals se sustenten aquestes mobilitzacions. Cal assenyalar a la divisió de RENFE en dues empreses, gràcies a la Llei del Sector Ferroviari, com causant d'una situació singular, on el repartiment d'actius es va fer precipitadamente i sense tenir en compte la finalitat que se li va adjudicar a cada empresa després de la separació.

La participació dels/les treballadors/es augmenta setmana a setmana, donant-se un 100% de seguiment en estacions com València Nord, València Cabanyal, Castelló, Madrid Chamartín, Barcelona Sants, Ciudad Real, Puertollano, Avila, Tarragona, Girona, Gijón, Salamanca, Valladolid, Sevilla, San Sebastián, Zaragoza, Málaga, Bobadilla, Santa Ana, Vigo, Palencia, Granada, Logronyo, Vitòria…. I entre un 50 a un 90% en estacions com La Corunya, Córdoba, Passeig de Gracia Bcn, Linares, Burgos…

La Direcció executiva d'Estacions i la Direcció Corporativa estan tractant d'obstaculitzar el seguiment mitjançant ampliacions d'uns més que dubtosos legalment “serveis necessaris”, a més de perjudicar a l'usuari del ferrocarril ocultant la realització de les aturades, al no informar d'elles ni mitjançant cartells, ni megafonía en la majoria d'estacions.

Des de CGT exigim que quedin clarament establerts els criteris de futur i estabilitat professional com col·lectiu, de cara a salvaguardar i afermar un servei de qualitat a l'usuari del ferrocarril com bé social per a tots i totes.

SFF-CGT

Dimarts 13 de novembre de 2007

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print
  • Etiquetes

  • Dins la mateixa secció