CGT Logo

spccc@nullspcgtcatalunya.cat

935 120 481

Les treballadores del Call Center de CaixaBank començaran una vaga el pròxim 19 de gener

Dijous, 21 gener, 2021
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

-Convocades aturades de 2H des del 19 de gener fins al 31 de març-

CGT, motiva la mateixa en la “absència d'equips per a teletreballar, acomiadaments disciplinaris totalment improcedents i traspasosde personal entre empreses del mateix grup a MST Expert amb un ERE a la vista”. La vaga en MST Expert, empresa que dóna servei de Call Center a CaixaBank, es materialitzarà en aturs de 2 hores des del 19 de gener fins al 31 de març. “

El titular que veieu a dalt era la nostra situació fins fa unes hores...

Divendres passat vam convocar a MST Expert a la reunió de mediació prèvia a la convocatòria de vaga sense moltes esperances de poder arribar a un acord, ja que

MST ens té acostumats a molt prometre i poc fer. Després d'una llarga negociació hem aconseguit obrir una taula de negociació que donarà principi el

pròxim 19 de gener amb l'esperança que aquesta vegada compleixin:

1. Obrir un període de consultes de 15 dies per a parlar i informar de la situació de MST EXPERT KNOWLEDGE, S.L. S'establirà un calendari de reunions de les quals s'estendrà acta signada per les parts.
2. L'empresa facilitarà a la Representació Sindical un cens actualitzat a 31 de desembre de 2020 del personal d'operacions.
3. L'empresa informarà dels requisits dels contractes mercantils de Caixa i el TMO.
4. Eliminació del concepte TMO com a fitxatge.
5. En aquest període de consultes, es procedirà a la informació i valoració dels llocs de treball.
6. L'empresa facilitarà i lliurarà al seu càrrec els equips necessaris perquè les persones treballadores exerceixin el treball en el seu domicili. L'empresa lliurarà aquests equips abans del 31 de gener de 2021, excepte causa justificada. L'empresa assumeix el manteniment i reparació dels equips dins d'un ús normal, adequat i responsable per part de les persones treballadores.
8. Es facilitarà la informació relativa a les entrades i sortides (altes i baixes) de les persones treballadores en l'empresa, corresponent al quart trimestre de 2020.
9. Durant aquests 15 dies de negociació, i amb la finalitat d'establir una pau social, l'empresa no comunicarà cap terminació de contractes temporals en el seu cas, ni acomiadaments disciplinaris/objectiu.
10. Es crearà un accés informàtic de comú acord entre les parts, per a facilitar la comunicació entre els Representants dels Treballadors i les persones treballadores.
11. Els integrants de la Mesa establiran un calendari tant per a la formació inicial com permanent (reciclatge).
12. La part social es compromet a no realitzar accions en xarxes socials dirigides al client.
13. A conseqüència de l'acord anterior, la part social es compromet a no celebrar els aturs anunciats des del 19 de gener de 2021 al 3 de febrer de 2021.

La lluita és l'únic camí!

Huelga MST EXPERT

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print
  • Etiquetes

  • Dins la mateixa secció