Viatge reivindicatiu per a la dignificació de les infraestructures ferroviàries del Camp de Tarragona
VIATGE REIVINDICATIU PER LA DIGNIFICACIÓ DE LES INFRASTRUCTURES FERROVIÀRIES DEL CAMP DISSABTE 17 D’OCTUBRE REGIONAL BCN-TGN-REUS-MÓRA SORTIDA ESTACIÓ TARRAGONA (*) 10:07 ARRIBADA ESTACIÓ MÓRA LA NOVA 11:19 ESMORZAR POPULAR ESTACIÓ MÓRA LA NOVA 11:25 TORNADA ESTACIÓ MÓRA LA NOVA 12:23 ARRIBADA ESTACIÓ TARRAGONA (*) 13:24 (*) Si agafeu el mateix tren regional, podeu pujar a l’estació que us quedi més a prop de casa. Dissabte dia 17 d'octubre, la PDF.Camp es torna a mobilitzar Després del gràn èxit assolit a la concentració del 15 de maig a l'estació de Reus i de la Caminada Popular per la línia Reus-Roda de diumenge 5 de juliol, la PDF.Camp es torna a mobilitzar. En aquesta ocasió, farem un viatge reivindicatiu en ferrocarril regional per la línia Barcelona-Tarragona-Reus-Móra, on denunciarem -poble per poble- la situació actual de les diverses estacions que trobarem a llarg del recorregut. Des de la PDF.Camp defensem -entre altres mesures urgents- la millora de la prestació de serveis als usuàries/àries en les línies de ferrocarril convencional de Tarragona. Trobem de tot punt injustificable el manteniment de les condicions extremadament precàries en que es troben les estacions del recorregut Tarragona-Móra la Nova. El viatge reivindicatiu tindrà una durada global d'entre 3 i 4 hores (anada / tornada) i, en arribar a l'estació de Móra la Nova, està prevista l'organització d'un esmorzar popular. Més info: pdf-camp.blogspot.com Contactes: pdf.camp@gmail.com A LES USUÀRIES I USUARIS, LEGÍTIMS PROPIETARIS DEL FERROCARRIL El Camp de Tarragona es troba en unes condicions precàries de mobilitat. Les infraestructures ferroviàries realitzades i les proposades a curt termini no responen a les necessitats reals de la població. Per altre banda, els governs europeus han tendit a cedir davant els grans interessos privats portant a terme polítiques de traspàs de la gestió dels serveis públics cap al mercat privat. Les negatives conseqüències - Reducció d’inversions a costa de la seguretat -Augment de les tarifes i increment del cost públic - Degradació de la qualitat del servei L’ALTERNATIVA D’UN FERROCARRIL PÚBLIC, SOCIAL, SEGUR I SOSTENIBLE - PÚBLIC: Orientat a la satisfacció de les necessitats de transport de les persones. - SEGUR: Amb la seguretat com a primer criteri, no subordinat a cap altre. - SOSTENIBLE: Que prioritzi el respecte pel medi ambient. - ASSEQUIBLE: Amb tarifes que garanteixin l’accés al conjunt de la ciutadania. - ACCESSIBLE: Atent a les persones amb mobilitat reduïda, cotxes de nens, bicicletes i equipatges. - DE QUALITAT: Que sigui respectuós amb l’usuari i que mantingui personal necessari (tant als trens com a les estacions de les comarques de Tarragona) per a una adequada atenció al públic: informació, venda de bitllets, seguretat, sales d’espera, etc. - DIGNE: Amb una dotació suficient de recursos per a l’adequació dels edificis de viatges. - EFICAÇ: Prioritzant la satisfacció de les necessitats de transport, augmentant la freqüència de trens de Mitjana i Llarga Distància i la coherència d’horaris, facilitant una millor vertebració del territori. Per avançar en aquest model, reclamem, com a mesures urgents: - La triplicació dels trens de Mitjana Distància fins a Flix i Montblanc i la duplicació dels trens de Tortosa. - La reobertura immediata de la línia Reus-Roda de Barà, en ordre a la vertebració del Baix Gaià i la connexió ferroviària eficient de les comarques de Tarragona amb l’aeroport i l’estació de l’AVE, així com un by-pass de mercaderies perilloses que en l’actualitat realitzen els trajectes i maniobres pels nuclis urbans de Tarragona. - Implementar una xarxa de rodalies el Camp de Tarragona. - Millorar la prestació de serveis als usuaris/àries en les línies de ferrocarril convencional de Tarragona UN FERROCARRIL DE TOTS I TOTES PER A TOTS I TOTES Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat >>> Adjuntem cartell - octaveta.
d’aquest model de gestió són previsibles:
Attached documents
Etiquetes
Dins la mateixa secció
- Manifest 25N 2020
- Nou Secretariat Permanent de la Federació d’Ensenyament de la CGT Catalunya
- Per la reconstrucció del forn i la continuïtat de l’ocupació al Baix Penedès
- Sentència pionera de fixesa per a una interina funcionària de llarga duració
- Manifest COVID-19 Escena Intermitent
- ONCE acomiada totes les seves mediadores de sordceguesa per a defensar “la viabilitat econòmica” de la seva Fundació